Стрічки, мати

Стрічки S&PCFK - LamellenSheet є готовими композитними виробами з вуглецевих волокон, запаяних у матрицю із епоксидної смоли.Вони являють собою додаткове армування, котре сприймає напруження при розтягу або при зсуві. Аплікація стрічки забезпечує ріст несучої здатності конструкції, а також обмеження її деформацій.
Призначення: посилення бетонних, залізобетонних,в тому числі попередньо напружених, металевих та дерев’яних конструкції, шляхом аплікації стрічок до основи спеціальнимдвохкомпонентним клеєм на епоксидній основі.
Стрічки частіше за все застосовуються:

    • у випадку збільшення навантажень внаслідок зміни умов експлуатації;
    • у випадку руйнування конструкції;
    • при зміні статичної схеми;
    • для коректування помилок проекту або виконання робіт;
    • для посилення транспортних споруд (мости, шляхопроводи, тунелі і т.д.).

Переваги над традиційними способами:

    • виконання робіт у важкодоступних місцях;
    • мала висота посилення – 2…3 мм;
    • мала власна маса елементів посилення (в сотні разів, порівняно з металом);
    • висока міцність на розтяг – в 100 разів більше сталі при однаковому перерізі;
    • високий модуль пружності;
    • можливість застосування попереднього напруження;
    • не піддається корозії;
    • можливість нанесення на них фарбувальних покрить;
    • не потребує затрат на експлуатацію;
    • невеликі трудовитрати;
    • не потребує використання підйомних і притискних пристроїв, вибухонебезпечних газів, зварювальних робіт тощо.

Мати S&PCSheet – композитні вироби з вуглецевих волокон на поліефірній основі.Мати являють собою додаткове армування, котре сприймає напруження при розтягу або при зсуві. Аплікація матів забезпечує ріст несучої здатності конструкції, а також обмеження її деформацій.
Призначення: анкерування стрічок тапосилення бетонних, залізобетонних,в тому числі попередньо напружених, металевих та дерев’яних конструкції, шляхом приклеювання матів до основи спеціальним двохкомпонентним клеєм на епоксидній основі.
Мати частіше за все застосовуються:

    • у випадку збільшення навантажень внаслідок зміни умов експлуатації;
    • у випадку руйнування конструкції;
    • при зміні статичної схеми;
    • для коректування помилок проекту або виконання робіт;
    • для посилення транспортних споруд (опори мостів, шляхопроводів і т.д.).

Переваги над традиційними способами:

    • мала висота посилення – 2…3 мм;
    • мала власна маса елементів посилення (в сотні разів, порівняно з металом);
    • висока міцність на розтяг – в 100 разів більше сталі при однаковому перерізі;
    • високий модуль пружності;
    • не піддається корозії;
    • можливість посилення радіальних елементів;
    • можливість нанесення на них фарбувальних покрить;
    • не потребує затрат на експлуатацію;
    • невеликі трудовитрати;
    • не потребує використання підйомних і притискних пристроїв, вибухонебезпечних газів, зварювальних робіт тощо.
Офіційний представник